boy's out.

sepatotnye aku smpi kol 12.30 sbb da janji kol 12.30 jmpe kat TS a.k.a TIMES SQUARE..
yg ade mse tuh..
aku, ojai, carot, voldemort, chim, riffy, pakdin, jack, lang, mazu, abg peyon keja la...chiero un ade gak. carot bwk awek.. yg len meng'single' kan dri termasuk aku.

kitorg tgk cter AVATAR. nak kate best tuh bole la..ade part yg ngantok oh. hampir tertido wlupun da tertido un..3 jam bai... lme kot..pastu ktorg blek la umah masing2.. aku amik LRT ngan lang.. ade lak si chiero neyh ikot nek LRT. tp die turun chan sow lin lah..wat pe nk ikot aku.. awek org bai.lang turun BTR. (bandar tun razak). aku turun bandar tasik selatan amik ERL balek. mse kat ERL. aku bli tiket, ade sorg gurl nih. nak balek sme tmpt ngan aku, putrajaya. same presint lak tuh. presint 11,
aku un smbg la ngan die..dri ts gak n tgk cter sme ngan aku.. apedaa byk tol sme die.. lupe nk gtaw nme dye. fiqa nme die.. ktorg pisah ble da smpi putrajaya coz die blek bapak dia angkut dia blek.. aku standard bujang ah nek bas..smpi umah solat pstu trus tido..

No comments:

Post a Comment