futsal 24.10.2010



11p.m.
  • berkumpul di rumah senior pd pada 9.20p.m. keluar haram. hahaha. lepak dalam sejam, bru pegi ke court futsal jalan Kampar, Ipoh. main futsal lawan senior semester 3. aku men dlu. hahaha. team kami seri 8-8, semasa itu aku da kluar tukar ngn senior, aku dpt skor 2 gol cantik. haha.pas kluar tuh , xdpt masok blek, ade snior ni xmaw tuka. aduh. xpuas doh men, lame x futsal. tp xpe. len mase aku dtg lagi. mula2 neh aku cari rentak smbil nk tmbh member, pasni aku akn sumbatkan gol banyak2. yeah!

  • main punya la main. mase tamat, siap2 nk balek. time nk balek uh, motor senior neh, (hapiz, bukan nama sebenar). minyak motonya abes. kitorang moto yg lagi satu nih terpaksa lah carry(tolak dri belakang) sampai lah rumah senior neh. lihat gambar diatas. sampai2 lepak lu, tetibe(tetibe lagi), perot terasa lapar, so p la makan. membe aku, pon.(bkn pondan). ajak aku round ipoh, saje2 ronda2 ipoh, aku pun bwk la. lalu kat padang polo. x perasan lak ade gujerat cina(ci*** tol). aku pun blah cepat2. round punya round, tetibe terserempak polis, igt kan nk tahan org bwk moto, upenye nk tahan yg bwk kereta kot. aku pun relax jela lalu sambil wat muka suci je. padahal xde lesen.(adelahhh).. balik tuh bru makan, ktiow gorg basah(curah air kot bg basah). haha. pon tgk aku makan, die pun order, pas mangan(jawa). ktiow balek umah senior(sebab nk blek kamsis xleyh masok) haha. sampai trus tido. ngn baju bau harum. tejaga sbb dahaga gila. cari2 air xde. menyelam balek.(tido). 6.45a.m da bgun sbb ade class b.i. ade presentation lak. huhu. k.la. nk g class.gerak sekarang ah! tata!

No comments:

Post a Comment