16th nov 2010

ini lah ayah zizan

KL SENTRAL.

pada pukul 11 pagi aku bgun. hahaha. spatotnya aku kne pegi KL SENTRAL. utk berjumpa nursyafiqah bt mohd zahari. sebab aku nk tukar henpon aku blek yang ade kat die. ktorg tuka mase sebelum abes semester lpas. aku pun cepat cepat mandi, (tapi bkn mandi kerbau). pastu aku siap2, start enjin motor,(terpaksa bawak moto 60km/h sebab baru overhaul) haih. sampai je KL SENTRAL. aku lpak2 dlu, igtkan perempuan neh da sampai, tunggu2 baru sampai, ngan mak die. ktorg tuka hp dkat dpn MCD. bagi barang2 yang die pnjm dlu.bkn nk taw nk duduk dlm kedai, ngeng. hahaha.lpas borak2 ngn mak die, aku pun pegi ke next venue.

LOWYAT, BB PLAZA.


sampai je BB PLAZA, cari tempat parking. lepas fucking moto, (parking) hahaha. aku g lah jalan2 kat situ. (sorg2). cari ape pun xtaw. sampai kedai ROMP. masok kedai uh tengok2 baju kemeja. klu berkenan, aku bli, tp len kali. hahaha. then pusing2. perot lapa. tp xde. xmaw makan lagi. tibe2 hujan lebat. abes basah moto aku, helmet aku abes bertakung air, siap ade ikan puyu lagi. hahaha. aku pegi masok lowyat. tgk ape2 gadjet yang best, pastu aku teringat nk cari headphone, ase cam style pakai headphone en. haha. aku pun cari yg cm fancy2 sket. cari punya cari, jumpa jua. warna biru, ade lambang bintang. boleh lak time balek uh ade saman kat moto, saman parking kot, tp aku tgk tmpt tuh mmg tempat fucking moto pun. haih. banganglah, tapi aku wat bodo je. haha.


HOSPITAL HUKM.


pukul 4. da ade around hospital, tp xmsok ag sebab waktu melawat 4.30p.m. pastu aku pegi mamam kat medan selera di Bandar Tun Razak. dua biji nasi lemak aku balun, lapa oi, dok la kejap sampai kol5 sambil bace majalah wisel! kat situ. kol5 aku solat. pastu terus ke HOSPITAL.

melawat ayah Azizan. bapa kepada kawan aku, SYAZA AMANINA. member mase sekolah teknik kl. ayahnya sakit. xsedarkan diri selepas tdur pada waktu malam. so aku lepak la kejap kan, ade maksu die skali, tp x dok situ, segan kot. haha. dalam 6.30p.m camtu, aku ngan die balek. die balek ngn maksu die, aku ke motor aku, start n blah. hahaha.


RUMAH, PUTRAJAYA. KAMPUNG,KUANG.


dalam otw back, aku singgah jap kt serdang. cari DVD baru. carik punya carik, aku bli cter RED.. best la kot. sampai rumah, aku try la headphone baru tuh, best la jugak. sepatotnye aku kne ciap2 untuk balek kg, sebab raya kat situ, sambil2 tuh aku online FB+makan kueytiow goreng. dalam pukul 10 aku gerak balek kampung. kat kuang, SELANGOR. sampai2 je igt maklong aku dah tido. upenye ade kat blkg, wat pe tah. ktorg bg salam. baru die bukak pintu. umah maklong nih best sebab banyak buah buahan. hahaha. aku pun lpak2. bkak laptop. n FB-ing again, sambil update blog neh hah. hurm. tu jela nk cter. ngantok. sok nk lapah kobau balau. hahaa. bye2.

No comments:

Post a Comment