makanan ruji di UITM PAHANG

horlick cincau terbaik boh!

nasi goreng biasa telur mata.


aku yang bergelar pelajar UITM memang x penah lari dari membuat bajet untuk makan dan minum.

bukan aku je, hampir kesemua pelajar macam tuh, kalau x. pokai la koy ('aku' dalam loghat pahang.

). so solution is makan jela yang murah2. nak makan sedap2, tggu lek umah. makan ngan family. mase

tuh order x igt, mnum paling2 ABC. hahaha. seriously kene bajet oh. mane x nye, sehari belanja nak

dekat RM10. duit kuar macam air je. otak die. mane cukup. topup hotlink lagi. kalau x topup cane nak

msg 'kawan perempuan', kalau ade lah. untungla ade ade GF kan. aku je xde. haha. kalau yang jenis

penghisap rokok tegar macam dak bilik aku n HARIMAU MUDA. pergh. sekotak rokok da RM10. hish.

membazir2. berbalik kepada gambar diatas, huhu. ni makanan ruji aku lah. nasi goreng ngn telur

mata. mantap. nasi tu biar pnuh pinggan sebab harga sama je. kadang2 aku tuka bubuh ayam

goreng. kenyang der. minuman pulak, HORLICK AIS CINCAU. sedap giler. try lah kalau nak tahu en.

membe aku yang rekemen air nih. aku rasa, sedap lah plak. hahaha. sampai skrg aku addicted ngn air

nih. ke makcik cafe tuh bubuh pape. haha. hish x baik la azizul. tu jela yang aku nak cter. aku ni jenis

makan benda yang simple e.g nasi goreng biasa. even family aku pun, time sahur mane makan nasi

ngan lauk pauk. x lalu lah!. so kitorg sume makan nasi goreng. senang kerja bonda tersayang aku itu.

haha. kepada gadis2 belajar lah memasak nasi goreng k. hehe. chow. salam.

No comments:

Post a Comment